czwartek, 8 listopada 2012

Zimowe inspiracje ślubne...


Witam wieczorową porą:)

Mam dzisiaj dla Was garść zimowych inspiracji ślubnych...
Z i m o w e  p r z y j ę c i e ślubne może być piękne, wystarczy tylko zadbać o odpowiednią oprawę.
Dużo wesel odbywa się podczas Świąt Bożego Narodzenia, wtedy można się zainspirować właśnie Świętami, czerwienią, złotem, bielą...ale dzisiejsze inspiracje ze świętami nie maja nic wspólnego...no może poza śniegiem:)
Fakt, że jest zima nie równa się z obecnością śniegu o tej porze, to wiemy...
ale możemy sobie ten śnieg niejako zaaranżować, np. kłębkami bawełny na gałązkach - przepięknie wyglądają - pisałam o tym tutaj. Białe dekoracje z delikatnym akcentem kolorystycznym, będą doskonale nawiązywać do zimowej pory. 









źródło:www.elizabethannedesigns.com


Do takich zimowych aranżacji ślubnych i nie tylko
doskonale nadaje się nasze białe drzewko :)



do kupienia tu

a także karteczki, na których goście moga wypisac życzenia tu

To alternatywa dla typowej Księgi Gości.


Przypominam także o KONKURSIE,
w którym do wygrania jest NASZ SZAL:)





szczegóły TUTAJ


M I Ł E G O W I E C Z O R K U:)



42 komentarze:

  1. Wszystko pieknie!!! zgadzam się calkowicie że może być cudnownie, ale nic nie zmieni faktu że wtedy jest zimno;) niestety nie dla mnie...
    Ściskam Aguniu;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt kochana, jest zimno, ale jesli ktos ma zimowa date slubu, co zrobic:))) Jednak pieknie moze byc;))
      :)****

      Usuń
  2. Moi rodzice brali ślub zimą i podobno było cudnie :) Ja nie miałabym oporów, lubię zimę :) To drzewko jest prześliczne. Nie wiem, czy jak my będziemy się kiedyś/..kolwiek łączyć wezłem małżeńskim (hahaha!!) ..czy jeszcze bedzie dostępne, ale jak tak zaglądam do Twojego sklepiku, to już widzę oczyma wyobraźni mej te piękne dekoracje ;) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinka wlasnie z Toba kojarzy mi sie taki zimowy slub:))) duzo bieli, byloby pieknie:))))
      Buziaki:)) milego wieczorku:)

      Usuń
  3. piękne zdjęcia! :) strasznie ładne to drzewko

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie, boskie i jeszcze raz boskie :D zimna taka z puchatym śniegiem i mrozem szczypiącym w nos musi być fantastycznie inspirująca na ślubne wariacje :D
    ...zdjęcia w plenerze w puchatym śniegu, w długiej sukni i w futerku... mmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJNIE POKAZANE ZE NIE TYKO LATO POSTRAFI BYC PIKNA OPRAWA DLA SLUBU :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne inspiracje, rozmarzylam sie..:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tak oglądam te twoje zdjęcia to stwierdzam, że wziełabym ten ślub jeszcze 3 i4 i5 i6 ...raz. To post to cos mi się podoba :] Ale nie zmieniłabym mojego ani razu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oj marzenia marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja sis właśnie marzy o ślubie, nie kiedy indziej jak zimą:)))
    Wspaniałe zdjęcia Aguś i inspiracja drzewkiem...zimowy to trochę taki magiczny klimat:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślub zimą zawsze mnie przerażał. Patrząc na te cudne inspiracje stwierdzam, że po prostu nie byłam jeszcze na takim gdzie ta pora roku jest tłem dla pięknych dekoracji.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze wlasnie dzieki inspiracjom zimowe sluby moga byc coraz piekniejsze..:)))

      Usuń
  11. Pięknie, bardzo chciałbym mieć wesele w takich klimatach, z takimi ozdobami, może by nawet zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesele zimą, już sobie wyobrażam mojego czerwonego klupasa (nos):)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne to wszystko ,suknia panny mlodej przepiekna :Pbuziaczki zostawiam:***
    ps,mozna sie przebrac zima za krolewne sniezke prawda haaaaaazartuje:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie o tym pomyslalam przygotowujac ten post:)))) ;) Krolewna Sniezka to byloby cos;)
      ale Sniezka moze byc tylko jedna:)****;))

      Usuń
  14. PIĘKNE!
    Moje wesele właśnie odbyło się w grudniu, drugiego dnia świat :)
    BYŁO CUDNIE!!
    Piękne inspiracje, kryształki i drzewko mnie zachwyciło:)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślub zimą...to...kulig, świece, wszystko w bieli...:) Ale suknia na pierwszej fotce jest cudna!!!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne inspiracje ślubne :) jak widać nie tylko latem, można zrobić ładne ślubne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowe tlo pozwala na wiele:))) tylko to zimno;)))

      Usuń
  17. piękne inspiracje
    pozdrawiam i udanego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak ślub zimą może być piękny;) Tylko gorzej z sesją plenerową;D brr...;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ziab moze byc przeszkoda:))) mozna sprobowac to zrobic etapami;)

      Usuń
  19. Cudowne aranżacje, wszystko wygląda przepięknie, ale ten śnieg i mróz do mnie nie przemawia, hi hi:)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Brrr... pięknie, bielutko, jednak chyba wolę letnie aranżacje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...