środa, 25 lipca 2012

INSPIRACJE ŚLUBNE - black



W I T A M  Z  O B S Z A R U 
ŚLUBNYCH ZAWIROWAŃ ;)


Praca wre, projekty się tworzą a raczej ja je tworzę;),
klientki akceptują, dodając także swoje przysłowiowe 5 groszy
dzięki czemu całość może być ciekawa, oryginalna i dopracowana :)
 Lubię dobrą współpracę i cieszę się jak końcowy efekt wywołuje zadowolenie :) 


A dzisiaj kilka inspiracji dla jednej z bloggerek, która napisała do mnie i która mam nadzieje nie pogniewa się na mnie, że dopiero teraz przygotowałam ten post:):


"będę miała dosyć
prostą sukienkę w kolorze kości słoniowej, z czarną koronką w talii"

Potrzebny jest pomysł na ciekawą wiązankę pasującą kolorystycznie do sukienki oraz ozdobę we włosy...



Poniżej kilka sukienek aby można było wyobrazić sobie całość (panna młoda sukienkę już ma) wprawdzie większość nie jest paskiem z koronki, ale pasy są czarne, a o to nam tutaj chodziło...







Mamy tutaj 2 elementy czarne: pas oraz buty i ozdoba we włosach biało-czarna,
ewentualnie mogłaby być ecru/czarna. Bukiet jest już   biały  


tylko łodyżki są oplecione czarnymi tasiemkami...jak dla mnie - czegoś za dużo...
Ozdoba we włosach troszkę może zbyt masywna...może pas zbyt szeroki i gdy panna młoda jest bez bukietu to wygląda wszystko ok, natomiast już z bukietem robi się masywnie...
To oczywiście moje zdanie, możecie uważać inaczej:)


Tutaj panna młoda we włosach nie ma nic - o butach nic nie wiem;) Natomiast w bukiecie ma wkomponowane pióra - pisałam o nich tu - jeden z trendów tego sezonu.
Myślę, że ten bukiet jest tutaj wystarczającym akcentem... we włosach już nic nie potrzeba...


Poniżej zdjęcia stylizacji ślubnych z czarnymi paskami, jak widać fryzury są proste, klasycznie i pięknie się to komponuje.



To poniżej zdjęcie pewnie pamiętacie...? jedno z moich ulubionych...:)



Widać, że panna młoda "poszalała" trochę - widać charakter z pazurem - super:),
i mamy tutaj 4 elementy czarne: ozdoba na włosach, pas, koronkowa zrękawiczka oraz buty - to zestaw dla odważnych. Tutaj podoba mi się niesamowicie. Mimo, że tyle jest czarnych elementów to lekkości dodaje ta krótka sukienka... 



KILKA SŁÓW na temat UPIĘCIA WŁOSÓW i ozdób

Jak wiadomo, trzeba je dopasować do całości, kształtu twarzy...
Może to być żywy kwiat ale mamy cały szereg propozycji różnych ozdób, woalek itd.



Ta poniżej podoba mi się niesamowicie - elementy "cyrkoniowe" na sukience powtórzone niedosłownie na włosach, ale dalej mamy delikatną ozdobę cyrkoniową
zamiast żywego czy sztucznego kwiatka... 




Poniżej mamy znów pióra - tym razem   biały   z beżem/ecru







Inna propozycja ozdoby na włosy, którą można zakupić 
tutaj - link też jest po prawej stronie u mnie na blogu




To sklep, który oferuje różnego rodzaju 

DODATKI ŚLUBNE, NARZUTKI, OZDOBY DO WŁOSÓW,

 TOREBKI ...







Nie wszystko, co tam można znaleźć każdemu przypadnie do gustu, ale "perełki" można znaleźć. Trzeba tylko dobrze przejrzeć, bo jest tego bardzo dużo... Właśnie zamówiłam jedną rzecz, czekam na przesyłkę. 
Z pewnością powiadomię jak przedstawia się tego jakość, ile czasu czeka się na przesyłkę  itd...



BUKIET ŚLUBNY  - propozycje...







Są to oczywiście propozycje z czarnymi dodatkami (czy to w postaci czarnych środków, czy wstążki), ale można również wziąć pod uwagę cały biały bukiecik - np. z peonii, a już czarny koronkowy pasek zrobi swoje... GRUNT TO NIE PRZESADZIĆ :) 

Jeśli nie wyczerpałam tematu to zapraszam na @: wedd.fairy@gmail.com, a postaram się coś jeszcze podpowiedzieć.



P.S. POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE
M I Ł E G O  W I E C Z O R K U :)



www.dress-gown.com
www.agapage.com
www.missybridal.com
www.greenweddingshoes.com
www.weddings-avenue.com
www.denver-weddings.blogspot.com
www.freshsqueezedweddings.com
www.ruffledblog.com
www.oncewed.com
www.advantagebridal.com
www.hendcyber.com






33 komentarze:

  1. TAK zdecydowanie grunt to nie przesadzać...ale chyba nawet umiarkowana czerń nie dla mnie jeśli chodzi o ślub...tak samo jak nie wyobrażałam sobie mieć białej sukni (choć to bardziej) to nie wyobrażam sobie czarnych akcentów...cóż kwestia podejścia...ale dla zainteresowanej myślę cudowne inspiracje!!!
    Buziaczki Aguniu;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Justynka, ja mam tak, ze sama bym sie nie zdecydowala...ale u kogos szalenie mi sie podoba!:)
      Buziaki, milego wieczorku kochana:)

      Usuń
  2. uwielbiam połaczenie sukni z czarnym kolorem!vbardzo chic i jestem na TAK!w takiej moglabym pojsc do slubu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne suknie!
    Kocham takie połączenie....
    w naszej kuchni (która dopiero powstaje) będę miała właśnie podłogę w taką szachownicę:)
    niah niah

    OdpowiedzUsuń
  4. PIEKNE SUKNIE i piekne bukiety,ale rzeczywiscie ozdoba we wlosach na pierwszym zdjeciu nie pasuje do slubnej sukienki,bukiecik z drugiego zdjecia tez ladny, mnie sie wydaje ze jezeli jest czarny pas w sukni to jeszcze jakis czarny akcent powinien gdzies byc,oczywiscie bez przeady:) aby panna mloda wyglada elegancko i pieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie optymalnie byloby dac dwa akcenty...wiecej troche ryzykowne...trzeba by bylo wywazyc...:))
      :)))*

      Usuń
  5. Klasyczne i ponadczasowe połączenia są najlepsze. Biel z dodatkiem czerni byłby też moim numerem jeden na ślubie. Świetne inspiracje.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  6. O niedawno gdzieś wpadłam na anemony i bardzo mnie ujeły, oryginalnie te bukieciki w ich wydaniu...Gdybym akurat wychodziła zamąż miałabym dylemat pomiędzy nimi a peoniami :))))

    Miłego wieczorku Agusia:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie anemony czyli inaczej zawilce - ladne kwiatki, a nazwy takie dziwne...:)))
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję za inspiracje!!!

    Ślub już coraz bliżej, na pewno w ramach podziękowania wyślę kilka zdjęć całości, bo póki co sama jeszcze nie wiem na co się zdecydować :)

    Ostatnio zaczęłam się zastanawiać nad wiązanką np. z kremowych róż z dodatkiem kilku drobnych czerwonych kwiatów, podobnie jeśli chodzi o stroik we włosy. Co o tym sądzisz, ma to wszystko szansę dobrze razem wyglądać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma sprawy:)) Bedzie mi bardzo milo jesli dostane od Ciebie fotki, super:)))
    A mam wobec tego pytanie czy ten czarny pasek musi byc w tej sukni? jesli zdecydowalabys sie na kremowe roze z dodatkiem czerwonych kwiatkow (i podobnie ozdoba we wlosy) to nie wiem czy o ten czarny nie bedzie juz za duzo...hmmm to juz beda 3 kolory... A moze zdecydowalabys sie np. na czerwony pasek? jesli oczywiscie jest taka mozliwosc...
    Z drugiej strony czarny z czerwonym by z pewnoscia "zagral"... ale trzeba uwazac zeby nie przedobrzyc...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, to jest wszyta koronka... Też się własnie boję, żeby nie przedobrzyć, a z drugiej strony wydaje mi się, że połączenie biel+czerń+czerwień jest cały czas bardzo klasyczne... Bo szczerze mówiąc trochę się boję biało (kremowo)- czarnej wiązanki, żeby nie wyglądała na pogrzebową :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyslalam @ :)
      Jest takie ryzyko - dlatego to zestaw dla odwaznych:));)
      Czerwony w tym przypadku troche ozywilby stylizacje...moze sprobuj tak, ze we losach ozdoba ecru - bo masz ciemne wloski - a to nam troszke zakontrastuje fajnie...a z czerwonymi dodatkami pokombinuj w samym bukiecie... To bedzie glowny element ktory skupi nam wzrok na sobie - jeden.

      Potem odlozysz bukiet i zostana nam fajnie, klasycznie dwa kolorki ecru i czarny...:)

      Usuń
    2. O, i to jest dobra myśl!!!

      Usuń
  10. Fajne. Też zastanawiam się nad kolorowym pasem, ale jeszcze nie wybrałam koloru przewodniego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysl Adus, mysl, na szczescie masz jeszcze troche czasu...:))*

      Usuń
  11. Czerń i biel - klasyczne połączenie, te kwiaty z czarnymi środkami - przepiękne :)
    Każdy ma inny gust - najważniejsze to dobrze czuć się w takim wyjątkowym dniu ...
    Ja miałam do ślubu cywilnego czarną sukienkę z dodatkiem ecru - większość była w szoku a ja najbardziej " małe czarne " lubię ;)
    Świetne inspiracje :)
    Miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. male czarne to jest TO:) ale mnie zaskoczylas kochana - SUPER:)*

      Usuń
  12. TE BIAŁE maki CUDOWNE, a wiesz, co... ja się ostatnio zachwyciłam na jednej ślubnej sesji (jutro ją odszukam) taka sukienką, że SZOK i skarpetkami Pana Młodego i pantofelkami Jej ;))) Mistrzostwo ;)))
    Całus wieczorny :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marys kochana to ja czekam, z mila checia zobacze:))) Koniecznie musisz to mi pokazac:)
      buziole:)

      Usuń
  13. Podoba mi się ten czarno-biały misz-masz w wersji minimalistycznej :) Pierwsze zdjęcia fajne, ale bukiet już tylko biały :) I bez tej ozdoby we włosach. Małe perełki czy piórka jak najbardziej tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie bukiet przydalby sie tylko bialy i bez tej zbyt masywnej ozdoby we wlosach...

      Usuń
  14. Piękne połączenie - mi osobiście podobałby się bukiecik z czarnymi środkami, bez czarnej wstążeczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aguś fajne propozycje, niektóre zbyt odważne, drugie nawet do zaakceptowania. Fajnie wszystko opisałaś i pokazałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie jakoś czarny dodatek do ślubu nie zachwyca ,ale może jestem starej daty hihihihihi , maki cudne :) , a ta ozdoba we włosach kojarzy mi się z kotylionem i jest jak dla mnie za "ciężka" ;)
    Fajnie ,ze pokazujesz różne propozycje jest z czego wybierać
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rowniez kojarzy sie z kotylionem- racja:))))

      Usuń
  17. hmmm nie wpadłabym raczej na czarne akcenty/dodatki w kreacji ślubnej, ale z drugiej strony lubię takie niebanalne połączenia. Stylizacje ślubne są często jak dla mnie takie nudne, takie wszystkie na jedno kopyto... o tych na pewno nie można tego powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam
    Co myslicie o takim polaczeniu. Suknia typ rybka bez ozdobnikow jasna ecri do tego czarny delikatny pas odcinany pod biustem, buty czerwone i bukiet czerwony z malutkiem akcentem czerni , we wlosach kwiat ecri. Jak myslicie o takiej inspiracji czy trzy kolory to za duzo??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...